Як майбутнім аспірантам і магістрам оплатити участь у спецсесії ЄВІ

Як майбутнім аспірантам і магістрам оплатити участь у спецсесії ЄВІ

Реєстрація на спецсесію ЄВІ вважатиметься завершеною лише після надходження коштів на рахунок УЦОЯО

Як майбутнім аспірантам і магістрам оплатити участь у спецсесії ЄВІ

У 2024 році вступники в магістратуру та аспірантуру, які не змогли взяти участь в основній або додатковій сесії ЄВІ чи бажають перескласти іспит і покращити результат, щоб отримати право на вступ, можуть узяти участь у спеціально організованій сесії єдиного вступного іспиту.

Скласти спеціальну сесію за власні кошти зможуть усі вступники, хто вчасно зареєструється для участі в спецсесії ЄВІ у приймальних комісіях закладів вищої освіти та сплатить вартість участі у розмірі 879 грн.

Для реєстрації, яка триватиме з 12 до 19 серпня, вступник має звернутися особисто або дистанційно до приймальної комісії та надати скановані копії реєстраційних документів.

Реєстрація на ЄВІ вважатиметься завершеною лише після надходження коштів від вступника на рахунок УЦОЯО.

Сплатити кошти за участь у спецсесії ЄВІ вступники мають з 12 до 22 серпня. Що потрібно знати для того, щоб вчасно і без проблем здійснити оплату послуги?

Оплата вступником послуг за участь у спецсесії здійснюється одним платежем у безготівковій формі в національній валюті України.

Способи оплати

Вступник може скористатись кількома способами оплати, які пропонуються в електронному кабінеті учасника вступних випробувань до магістратури:

  • через відповідні посилання з інформаційної сторінки «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», що здійснюється із застосуванням електронного платіжного засобу;
  • через термінали самообслуговування, каси банківських установ тощо.

У такому разі вступник на інформаційній сторінці «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури» має сформувати квитанцію на переказ коштів.

Також квитанцію можуть видавати приймальні комісії закладів вищої освіти під час видачі вступнику екзаменаційного листка.

У квитанції зазначають всі обов’язкові реквізити для здійснення платежу: одержувача коштів, його платіжні реквізити, суму платежу та його призначення.

Вступник може використовувати квитанцію як розрахунковий документ або забезпечує під час переказу коштів унесення до платіжного документа всіх обов’язкових реквізитів, зазначених у квитанції:

  • повне найменування одержувача коштів – Український центр оцінювання якості освіти;
  • платіжні реквізити Українського центру – ідентифікаційний код (код ЄДРПОУ) – 34187201, рахунок № UA 698201720313231001201002973, відкритий у Державній казначейській службі України, м. Київ;
  • сума платежу – 879,00 грн (комісійна винагорода фінансовим установам за переказ коштів і вартість розрахунково-касового обслуговування не включається до суми платежу, а сплачується вступником окремо);
  • призначення платежу – обов’язково зазначають номер екзаменаційного листка та   (за наявності) вступника (повністю).

Незалежно від обраного способу оплати, переказ коштів уважають завершеним та оплату вартості платної послуги здійсненою з моменту зарахування від вступника на рахунок УЦОЯО, коштів на суму 879,00 грн (з ПДВ).

Вступник має оплатити вартість послуг з проведення спецсесії з 12 серпня до 22 серпня 2024 року.

Якщо у визначений строк оплату послуги вступник не здійснив або здійснив не в повному обсязі, реєстрацію вступника для участі в спецсесії УЦОЯО скасовує, а екзаменаційний листок такої особи вважається недійсним.

Повернення коштів

У разі виникнення обставин, що унеможливлюють участь вступника у спецсесії, які він не міг передбачити до або під час здійснення платежу, абітурієнт може звернутися до УЦОЯО із заявою про повернення сплачених ним коштів (додаток 1), зазначивши у заяві причину повернення, і забезпечує її надходження до УЦОЯО в строк до 23 серпня 2024 року.

Реєстрація вступника після повернення коштів скасовується.

Якщо із суми коштів, отриманих УЦОЯО, у встановленому законодавством порядку сплачені податки та збори, поверненню підлягає сума, зменшена на розмір сплачених сум податкових зобов’язань.

Вступник звертається до Українського центру із заявою про повернення коштів (Додаток 2) у разі, якщо сума коштів на рахунок Українського центру за надходженнями була переказана:

  • помилково, у тому числі сплачено суму коштів, що менша за вартість однієї платної послуги, а вступником своєчасно не здійснено доплату до повної вартості платної послуги;
  • надмірно – сплачено суму коштів, що перевищує вартість 879 грн.

Ці кошти не визнають такими, що сплачені в межах договірних відносин з надання платної послуги за участь у спецсесії, і підстав для виникнення об’єкта оподаткування податком на додану вартість немає.

Вступник має право звернутися до Українського центру із заявою про повернення помилково або надмірно сплачених коштів протягом строку позовної давності. Після завершення цього строку невитребувані вступниками суми коштів УЦОЯО переказує до держбюджету України.

Подання заяви про повернення коштів

Складену заяву про повернення коштів вступник подає в один з обраних способів:

  • в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на електронну адресу УЦОЯО [email protected];
  • у паперовому вигляді на адресу: вул. Володимира Винниченка, 5, м. Київ, 04053.

Разом із заявою вступник має подати оригінал або копію платіжної інструкції чи іншого платіжного документа, що підтверджує факт оплати послуг з проведення спецсесії.

Вступник несе відповідальність за правильність та достовірність зазначених у заяві про повернення коштів його платіжних реквізитів.

Розгляд заяви та прийняття рішення про повернення коштів здійснюється Українським центром оцінювання якості освіти протягом 3 робочих днів з дня надходження заяви.

Якщо за результатами розгляду заяви про повернення коштів Українським центром прийняте рішення про неможливість її виконання, інформація про це в строк протягом 3 днів після прийняття цього рішення буде направлена вступникові в один зі способів:

  • на електронну адресу, з якої надійшла заява;
  • на зазначений у заяві номер контактного телефону;
  • за адресою місця проживання, зазначеною у заяві.

Витрати вступника на сплату банківської комісії за переказ коштів, розрахунково-касове обслуговування тощо не повертаються.

Платна послуга вважається наданою по факту завершення спецсесії, незалежно від фактичної присутності учасника та отриманих ним результатів єдиного вступного іспиту.

Створено відповідно до Порядку здійснення розрахунків та умови надання платних послуг з проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту в 2024 році.

Для отримання оперативної інформації про проведення вступної кампанії приєднуйтесь до каналу Вступ.ОСВІТА.UA. Магістратура й аспірантура в Telegram.

Новини Чернігова