ID.3, 4, 5, 7 та ID. Buzz: ці моделі сімейства ID від Volkswagen знайомі кожному фанату електромобілів. Можливо, ви також чули про ID.6 з Китаю.
А про ID.Unyx? Навряд чи. Давайте познайомимося із цією моделлю ближче.
Volkswagen ID.Unyx – це версія моделі Cupra Tavascan під брендом Volkswagen. Концепт автомобіля було представлено на Пекінському автосалоні, який проходив з кінця квітня до початку травня.
Фотографії та перша інформація були опубліковані в базі Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT) саме напередодні виставки.
ID.Unyx – це перша модель нової лінійки “ID.UX”. Загалом планується випустити п’ять нових електромобілів, які з’являться на китайському ринку до 2027 року.
З цією ініціативою Volkswagen має намір конкурувати з BYD на китайському ринку.
Планується, що ID.Unyx з’явиться на ринку Китаю ще 2024 року. Подібність до Cupra Tavascan, виробленої в Китаї, очевидна.
Основні відмінності – це передній бампер, начинки фар і диски.
Задня частина також має багато загальних рис, включаючи світлодіодну смугу по всій ширині автомобіля і логотип, що світиться в центрі.
Однак китайська версія Volkswagen має велику чорну глянсову частину внизу, яка відрізняється формою від Cupra.
Габарити ID.Unyx аналогічні Tavascan: довжина – 4663 мм, ширина – 1860 мм, висота – 1610 мм; колісна база – 2766 мм.
Усередині ID.Unyx оснащений цифровою панеллю приладів, 15-дюймовим сенсорним екраном та проєкційним дисплеєм.
Фото салону немає, але він, ймовірно, схожий на інтер’єр Tavascan, хоч і без додаткових кнопок на кермі.
За даними CarNewsChina, VW ID.Unyx пропонуватиметься з двома типами приводів.
Повний привід забезпечує потужність 250 кВт завдяки двом моторам – задньому на 170 кВт і передньому на 80 кВт.
Версія із заднім приводом отримає двигун на 170 кВт.
Як і Tavascan, Unyx вироблятиметься на заводі Volkswagen Anhui, спільному підприємстві VW та Anhui Jianghuai Automobile Group (JAC).
Cupra Tavascan призначений виключно для експорту, тоді як ID.Unyx буде продаватися у Китаї.
ID.Unyx стане першою моделлю із золотим логотипом VW та вписується у стратегію «У Китаї, для Китаю».
У рамках цієї стратегії VW планує розробити нові платформи, такі як China Electrical Architecture (CEA), з якими допоможе Xpeng.