Розробники батарейного суперкара Speirling опублікували відеоролик, присвячений його заїзду трасою Хоккенхайм-рінг.
Стверджується, що купе довжиною всього 3,5 метра змогло поставити абсолютний рекорд треку для машин із закритими колесами
– тим самим Speirling обійшов не лише актуальний Mercedes-AMG One (відразу на 14 секунд), а й гоночні машини серії DTM.
Speirling від британської фірми McMurtry під керуванням екс-пілота Формули-1 Макса Чілтона проїхав знамениту трасу за 1 хвилину та 24,4 секунди.
Це на 3,9 секунди краще за рекордний час, встановлений у 2020 році в рамках заїздів Deutsche Tourenwagen Masters.
Організатори заїзду уточнюють, що суперкар вийшов на трасу з деякими обмеженнями: розблоковано було лише 75% можливостей силової установки та системи активної аеродинаміки.
Пов’язано це з тим, що у заїзді взяв участь дослідний прототип.
Суперкар важить менше тонни, а віддача його силової установки складає близько 1000 к.с. – Точніші дані розробники поки не наводять. Привід лише задній.
Speirling комплектують 60-кіловатною батареєю із системою швидкої зарядки, можливостей якої має вистачити на 10 кіл по Сільверстоуну в режимі «газ у підлогу».
Після завершення випробувань McMurtry розпочне продаж Speirling приватним покупцям, але випустити планується не більше 100 електрокарів за ціною 895 тисяч фунтів (1,13 мільйона доларів).
Вперше про Speirling стало відомо ще у 2021 році, а свій перший рекорд суперкар поставив у 2022-му:
на подолання офіційної траси Фестивалю швидкості у британському Гудвуді у нього пішло 39,08 секунди – це навіть швидше, ніж вийшло у спортпрототипу VW ID.R.