Освітній омбудсмен пропонує шукати засоби посилення безпеки в школах

Освітній омбудсмен пропонує шукати засоби посилення безпеки в школах

Лещик пропонує врегулювати питання доступу до закладу освіти інших осіб, зокрема батьків

Освітній омбудсмен пропонує шукати засоби посилення безпеки в школах

Необхідно шукати засоби посилення безпеки в закладах освіти, зокрема побудови безпечної комунікації між учасниками освітнього процесу.

На цьому наголосила освітній омбудсмен Надія Лещик, коментуючи ситуацію з побиттям учителя у вінницькому ліцеї.

За її словами, наразі вчителі є досить незахищеними, зокрема від можливого прояву агресії з боку батьків.

Тому школам у межах своєї автономії варто розробити певні правила ненасильницької комунікації між вчителями та батьками.

«Це правила спілкування без насильства, що включатимуть, зокрема, слова взаємопідтримки, а можливо, і не передбачатимуть прямого контакту вчителя з батьками, лише після певного запиту, можна визначити в правилах конкретні години та дні зустрічей батьків із педагогами», – радить омбудсмен.

Також Лещик звертає увагу, що такі ситуації психологічно впливають і можуть травмувати дітей, які стали свідками агресивної поведінки й побиття вчителя.

«Батьки мають пам’ятати, що їхня агресія стосовно інших учасників освітнього процесу може сприяти появі агресії в їхніх дітей, яка згодом може перерости в агресію до інших дітей, вчителів, батьків», – підкреслила освітній омбудсмен.

Окрім того, вона пропонує врегулювати питання доступу до закладу освіти інших осіб, зокрема батьків.

Водночас чиновниця переконана, що у затвердженні правил перебування осіб на території та в приміщеннях шкіл варто брати участь усім учасникам освітнього процесу.

«Це допоможе всім учасникам освітнього процесу зрозуміти важливість цих правил та необхідність їх дотримання, що зменшить кількість конфліктів з цього питання», – упевнена Лещик.

Читайте головні новини освіти у Телеграм-каналі Освіта.ua.

Новини Чернігова