Використання терміну ШІ в описі продуктів знижує їх популярність

Використання терміну ШІ в описі продуктів знижує їх популярність

Нові дослідження показали, що згадка штучного інтелекту в описі продуктів може негативно вплинути на їх продаж через зниження емоційної довіри споживачів.

Нове дослідження від Університету штату Вашингтон показало, що використання терміну штучний інтелект в описі продуктів негативно впливає на їхній продаж.

В рамках дослідження опитали понад 1000 дорослих осіб у США, щоб оцінити вплив розкриття інформації про штучний інтелект на поведінку споживачів. Результати показали, що продукти з згадкою ШІ в описі були менш популярними.

«Згадка ШІ приводить до меншої емоційної довіри, що у результаті зменшує бажання купівлі. Ми виявили, що емоційна довіра відіграє критичну роль у тому, як споживачі дивляться на продукти з ШІ», – каже Месут Чічек, клінічний доцент кафедри маркетингу та провідний автор дослідження.

У дослідженні використовували описи різних категорій продуктів та сервісів. Одним із таких продуктів був розумний телевізор, в описі якого в одній версії згадувався ШІ, а в іншій – ні. Група опитуваних, яка бачила згадку ШІ, виявила набагато менше бажання придбати продукт, ніж група без цієї згадки.

Штучний інтелект сприймали найбільш негативно, коли йшлося про продукти та сервіси з високим ступенем ризику, такі як дорога електроніка, медичні пристрої чи фінансові сервіси. У таких випадках згадка ШІ мала лише негативний вплив.

«Маркетологи повинні обережно думати над тим, як вони представляють штучний інтелект в описі своїх продуктів, або ж розробити стратегію, яка збільшить емоційну довіру. Наголос на штучному інтелекті не завжди може бути корисним, особливо для продуктів з високим ступенем ризику. Зосередьтеся на описі функцій або переваг і уникайте модних слів про ШІ», – каже Чічек.

Раніше повідомлялося, що у ЄС набув чинності закон про штучний інтелект, який називають першим подібним регуляторним документом у світі.

Новини Чернігова