Реєстратура старого типу Ніжинської ЦМЛ перетворилася на сучасну приймальню та кол-центр.
Проект вдалося реалізувати за фінансової підтримки уряду Німеччини. Робота кол-центру стартувала з навченим персоналом та відділом сервісу і комунікацій, аби жителі громади отримали дієвий і зручний алгоритм взаємодії з медичною установою.
За даними статистики понад 70% пацієнтів користуються саме віддаленим записом на прийом. Запуск кол-центру – це новий рівень обслуговування пацієнтів, який значно прискорює доступ до всіх медичних послуг, а відтак і одужання. Нещодавно відбулася підсумкова конференція в рамках втілення проекту з програмою GIZ щодо роботи кол-центру у якій взяли активну участь і представники ніжинської громади.
Загалом від участі в даному німецькому проекті ніжинська громада отримала безліч плюсів.
Відкриття кол-центру є чудовою новиною для жителів громади. Адже завдяки сервісу люди отримають доступ до необхідної медичної допомоги швидше та простіше. Загалом, на Чернігівщині кол-центри запрацювали на базі медичних закладів відразу двох громад – Ніжинської та Бахмацької.