З жовтня 2023 по березень 2024 року лінія магазинів EVA та фонд «Дігнітас» реалізували спільний проєкт «З крамниці – до позицій», в межах якого вже укомплектовано 2 мобільних лазне-пральних комплекси (МЛПК), що відправились на фронт підтримувати чистоту та гігієну – базові потреби захисників та захисниць України.
Протягом пів року відвідувачі магазинів EVA, задіяних у проєкті, залишали засоби для душу та прання у спеціальних корзинах, розміщених у торгових залах. Всі зібрані таким чином шампуні, гелі, інші пральні та мийні засоби мережа спрямувала до фонду «Дігнітас», який займається виготовленням та передачею МЛПК для фронту.
Загалом за час дії проєкту в магазинах EVA було зібрано 236 коробок побутових та гігієнічних засобів. 52 коробки пішли на комплектування 2 МЛПК, які вже передані військовим 53-ї окремої механізованої бригади імені князя Володимира Мономаха та 109-ї окремої бригади територіальної оборони. Решту буде відправлено підрозділам, які отримали мобільні лазні раніше, а також використано для комплектації кількох наступних МЛПК, що попрямують на фронт незабаром.
«Ми в Благодійному фонді «Дігнітас» обʼєднуємось з нашими партнерами мережею магазинів EVA. І поряд із технологіями також забезпечуємо військових лазне-пральними комплексами та базовою гігієною. Тим самим важливим мотивуючим гарячим душем і чистим одягом. Бо гідність людини починається з гарячого душу та чистих шкарпеток. Гідність — це те, що в спеку, холод і мряку тримає солдата на позиціях», – розповіла Любов Шипович, засновниця фонду «Дігнітас».
Підтримати проєкт «З крамниці – до позицій» можна було також переказом коштів на виготовлення комплексу для підтримання чистоти та гігієни. За цей час на рахунок фонду «Дігнітас» надійшло 100 000 грн. Ці кошти також будуть спрямовані на закупівлю наступної української мобільної лазні для ЗСУ, виробництво якої сьогодні коштує від 400 000 грн, залежно від параметрів.
«В інфопросторі постійно обговорюються потреби у зброї, амуніції. Це все важливо, але треба також пам’ятати, що на захисті України стоять люди. Вони мають право на базові речі, серед яких – гігієна. Тому ми з «Дігнітас» реалізували цей проєкт. Він доволі складний і для клієнта. Це не просто переказ на касі. Тут треба більше дій. Але попри це є добрий результат. Одна мобільна лазня здатна забезпечити чистоту для батальйону захисників і захисниць. А 2 МЛПК, відповідно подвоюють цю цифру. Попри те, що ми свій проєкт завершуємо, я закликаю всіх і надалі підтримувати такі ініціативи. Зокрема донатити на МЛПК фонду «Дігнітас». Адже наші оборонці заслуговують на людські умови», – підсумувала Олександра Гнатик, керівниця PR-напряму лінії магазинів EVA.